Sommarlov

Nu närmar sig läsåret sitt slut och vi vill rikta ett varmt tack till alla elever och familjer för ett fint läsår tillsammans. Det har varit ett läsår fyllt av lärande, utveckling, nya erfarenheter och många fina stunder.

Våra elever på både Vitsippan och skolan har visat nyfikenhet, engagemang och omtanke om varandra och det är glädjande att få följa deras utveckling varje dag.

För några av våra elever blir det deras första skolavslutning och för eleverna i årskurs sex blir det deras sista. Vi önskar alla i årskurs 6 lycka till då steget till högstadiet knackar på dörren.

Nu väntar sommarlovet – en möjlighet till återhämtning och gemenskap, lek och nya upplevelser. Sommaren innebär ofta många förväntningar. En del planer blir precis som man tänkt sig, andra tar nya vägar och ibland är det de enkla stunderna som blir de mest minnesvärda.

Öppettider
Vitsippan har öppet med ordinarie tider.
Fritids har stängt vecka 28, 29, 30 och 31.

Skolan startar igen måndagen den 17/8.

All personal och styrelse önskar alla elever och familjer en fin och solig sommar och ser fram emot att ses igen till hösten.